11.6.10

'HOUSE DAUGHTER'

Perjalanan hari-hari cuti ku berlaku spt brikut (sekiranya tiada plan dan brada di rumah) :-

  • bangun , siapkan diri
  • sidai baju di ampaian
  • hidang lauk dan masak nasi (kalau xde lauk, masak ape yg ade)
  • tonton televisyen dan melayari internet
  • angkat baju
  • siap sedia ambil Kaalif di rumah asuhan
  • bermain dan tonton tv bersama kaalif
  • malam, bersama keluarga
Dan, jadual ini akan berterusan sehingga akhir bulan ini untuk makluman anda semua. Memang xde 'life' btol.haha


HARI INI DALAM SEJARAH

Disebabkan mak cik tak hantar lauk pada hari ini, saya memasak mee goreng untuk makanan tengah hari tanpa bantuan dari mana-mana pihak buat pertama kali nya. Ini adalah kerana, saya selalu memasak berteman. Sama ada memasak dengan emak atau kakak. Tetapi tidak untuk hari ini. Walau pun saya rasa sangat penat tetapi saya berjaya juga. Dan saya rasa mee trsebut tidak lah sesedap mana, tetapi mereka makan juga, kayna siap bawak bekal ke tempat kerja lagi.haha

SAYA SANGAT GEMBIRA!!

XOXO

No comments: